حفاظ شاخ گوزنی

21 ژوئن , 2022 حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ دیواری یکی از  مهم ترین رکن اصلی  یک مکان ، در وهله ی اول به شمار می آید ، که به  آن محیط جلوه و امنیت بسیار بالایی  می بخشد. اهمیت به حفاظ های دیواری چهره ای اصیل تر ، به ساختمان و یا ویلا شما خواهد داد و مطمئنا در امنیت خانه شما  نیز نقش خواهد داشت .

حفاظ شاخ گوزنی (Deer antler guard) یکی از پرکاربرد ترین و امن ترین انواع حفاظ دیواری است. این نوع حفاظ کارایی بسیار فراوانی در تامین امنیت محوطه‌های مختلف نظیر منازل مسکونی ، کارخانه ، باغ و …..  دارد که از ورود سارقین به محوطه‌ جلوگیری می کند. برای انتخاب حفاظ شاخ گوزنی باید اصول و قواعد متفاوتی را در نظر گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا با یادآوری نکات انتخابی اصولی ، داشته باشید .

حفاظ شاخ گوزنی چیست

 شاخ گوزنی (deer wall spikes) با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی از قطعات فلزی در اشکال مختلف خمکاری شده است و توسط دستگاه های تیزرو بریده شده است، که از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هایی  است که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند.

سر این نوع حفاظ بسیار تیزتر از حفاظ های دیگر می باشد که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده می شود.حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از بهترین و پرفروش ترین حفاظ های دیوار  برای مکان های متفاوت می باشد .

این حفاظ ، الهام گرفته از شاخ های گوزن بوده که به صورت ذاتی نقش حفاظتی را برای این موجود ایفا می کند. حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول در ارتفاع 50 تا 120 سانتی متر و تراکم 8 و 10 و 12 تولید و به بازار عرضه می باشد .این 3تراکم به تراکم20 ،16و 24نیز شناخته می شوند . رنگ آمیزی  این حفاظ  معمولا یکی از رنگ های روغنی، کوره ای و پودری می باشد.

نرده گوزنی از خوش قیمت ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد که از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود.

 ویژگی نرده شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی علاوه بر این که تعداد زیادی نقطه های تیز در دیوار شما ایجاد می کند و نسبت به روش های دیگر قیمت مناسبی دارد، از لحاظ  امنیت و زیبایی جلوه خوبی به ساختمان می دهد ، از این رو انتخاب اکثر معماران برای ساختمان ها شده است.

  • رنگ تمامی حفاظ های گوزنی رنگ الکترواستاتیک (کوره ای) پوشش فام درجه یک می باشد.
  • جوش استفاده شده در تمامی حفاظ جوش CO2 به صورت دوطرفه می باشد.
  • سایز میلگرد مصرفی در همه مدل ها نمره ۱۰ استاندارد می باشد.
  • کمترین عرض حفاظ های شاخ گوزنی ۵۰ سانتی‌متر می باشد.
  • هزینه حمل و بارگیری و نصب به عهده مشتری می باشد.

این نکته را در محاسبه قیمت انواع حفاظ دیوار باید بدانید که محافظ های روی دیوار بصورت کلی با متر طولی محاسبه و قیمت گذاری می شوند .

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ دیواری شاخ گوزنی

کانسپت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با ایده اولیه ای از شاخ های درهم تنیده و محکم و زیبای گوزن به دست آمده است. یکی از فاکتورهای مهم در حفاظ ها وجود نقاط تیز در آن ها می باشد و با الهام گرفتن از شکل کلی شاخ های گوزن به تعداد نقاط تیز مناسبی می رسیم. از دیگر ویژگی های شاخ گوزن تناسبات و تعداد شاخه های تصاعدی آن می باشد.

به این صورت که در سال اول دو قسمت در پیشانی آن ها می روید و به آنها شاخه اصلی می گویند و در طول زندگی گوزن باقی می ماند. این شاخه ها در بهار ظاهر می شوند و در تابستان رشد می کنند. در سال دوم یک شاخ میله ای از آن پدید می آیند و در سال بعد شاخه های فرعی می رویند.

ویژگی ها

برای بررسی ویژگی های مهم حفاظ شاخ گوزنی که هم در تعیین قیمت نهایی کار تاثیر گذار می باشد و هم در کیفیت و استقامت پروژه قطعا خیلی موثر است . قطر میلگردی که برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی استفاده می شود که به درخواست مشتری قابل تغییر است و می توان کمتر یا بیشتر از حد استاندارد باشد.

مورد دیگر ارتفاع میلگرد هایی است که نهایتا ارتفاع کار را تعیین میکند. این ارتفاع ها از ۷۰ سانت شروع شده و تا ۱۲۰ سانتی متر نیز خبالا خواهد رفت که همین بالا رفتن ارتفاع، امنیت حفاظ را هم افزایش خواهد داد. گزینه هایی مثل تراکم نرده شاخ گوزنی نیز بسیار تاثیر گذار است و هر چقدر تعداد ردیف های حفاظ که تراکم نامیده میشود بالاتر باشد هم امنیت بیشتر است و هم قیمت نهایی بیشتر خواهد شد.

بررسی عوامل موثر در  تعیین قیمت حفاظ گوزنی

حفاظ گوزنی نسبت به سایر حفاظ ها دارای قیمت پایین تری است ولی به دلیل قطعات کوچک و نوک تیز فراوان موجود در آن از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

این نوع نرده در ویلاهای با متراژ بالا یا در ساختمان هایی که می خواهند هزینه کمتری کنند گزینه مناسبی می باشد.

تلاش ما ارائه بهترین قیمت در کنار بهترین امنیت می باشد و نمی خواهیم هر مولفه قربانی مولفه دیگر شود.

قیمت انواع حفاظ  گوزنی به چند فاکتور بستگی دارد .هر نوع از حفاظ های شاخ گوزنی با انواع دیگر دارای تفاوت هایی است که همین تفاوت ها باعث اختلاف قیمت در قیمت تمام شده پروژه خواهد شد. از جمله :

  1. ضخامت میلگرد : همان طور که می‌دانید این حفاظ باید از میلگرد های صاف و صیقلی ساخته شوند. این میلگرد ها دارای قطر های متنوعی بوده و معمول ترین ضخامت موجود در بازار ضخامت ۹ و ۱۰ میلی‌متری می‌باشد. البته که قطر ۱۰ کیفیت بالاتری داشته و به راحتی قابل خم شدن یا برش خوردن توسط سارقین نخواهد بود.
  2.  تعداد (تراکم) : تعداد تراکم های نرده گوزنی با روش های متنوعی شمرده می‌شود اما جدید ترین و بهترین روش برای شمردن تراکم این نوع حفاظ ها تعداد میگرد های پایین ترین قسمت بدنه نرده است. این تعداد نیز از تراکم ۲۰ آغاز شده و تا عدد ۵۰ ادامه دارد.
  3. نوع جوش : بسته به نوع جوش به کار برده شده ،در تعیین قیمت تاثیر گذار است.
  4. ارتفاع : ارتفاع مهم ترین عامل در تعیین قیمت نرده های بالای دیوار  است. قطعا هر چقدر ارتفاع حفاظ بیشتر باشد، هم قیمت و هم امنیت نرده ساخته شده بالاتر خواهد بود.
  5. نوع رنگ : رنگ به کاربرده شده برای حفاظ در زیبایی و ظاهر دیوار بسیار اهمیت داشته و اولین دغدغه هر فردی خواهد بود.
حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی

ارزانترین حفاظ شاخ گوزنی کدام است ؟

ارزانترین حفاظ شاخ گوزنی تراکم ۲۰ ردیف که کمترین میزان تراکم را دارا می باشد، جزو ارزان ترین حفاظ های شاخگوزنی محسوب میشود. اما عوامل دیگری نیز هستند که در کاهش بیشتر قیمت حفاظ تاثیر گذار خواهند بود. عواملی همچون ارتفاع حفاظ که می تواند حتی از ۷۰ سانت هم کمتر باشد. قطر میلگرد نیز در تعیین قیمت بسیار تاثیر گذار است.

بطور معمول قطر های ۹ و ۱۰ میلی متری برای ساخت حفاظ  استفاده می شود اما به درخواست مشتری امکان سفارشی سازی و استفاده از میلگرد های قطر کمتر از ۹ میلیمتر هم وجود دارد.

مزایا و معایب حفاظ شاخ گوزنی

در خصوص مزایا و معایب حفاظ شاخ گوزنی باید بگوییم که معایب و مضراتی برای ساختمان و صاحب ملک نخواهد داشت. این محافظ بالای دیوار تنها مزایایی برای ارتقای امنیت و زیباسازی هر چه بیشتر ساختمان برای مالک و ساکنین خواهد داشت. همان طور که گفتیم مهمترین مزیتی که نصب حفاظ شاخ گوزنی دارد ارتقای امنیت ساختمان و جلوگیری کامل از ورود سارقان و افراد غیر مجاز به حریم شخصی ملک میباشد.

مزایای حفاظ شاخ گوزنی

برای شمردن و بررسی مزایای حفاظ شاخ گوزنی باید یک مطلب جداگانه و کامل نوشته شود به بصورت مفصل هر یک از این مزایا را کامل شرح دهیم. اما اگر بخواهیم خیلی خلاصه وار به بررسی مهمترین این مزیت ها برای استفاده و نصب حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم باید به اولین نکته یعنی ارتقای امنیت ساختمان تا چند ده برابر بپردازیم. یک حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع و تراکم مناسب میتواند خیال ساکنان و مالکان یک ساختمان یا باغ را راحت کند که هیچ دزدی حتی به فکر عبور از دیوار های آن محل را به سر خود نخواهد زد. این حفاظ ها زیبایی چشم نواز و خاصی را به نمای ساختمان خواهند داد. اگر توجه کرده باشید قطعا دیواری که دارای حفاظ شاخ گوزنی با رنگی شیک باشد خیلی زیبا تر از دیوار هایی بدون حفاظ هستند.

معایب حفاظ شاخ گوزنی

یکی از اصلی ترین معایب حفاظ شاخ گوزنی وقتی از شرکت های نا معتبر تهیه میشوند این است که به سادگی توسط هر شخصی بریده و یا خم میشوند. زمانی که تولید کننده نرده از میلگرد هایی با قطر خیلی کم استفاده نماید کار بریدن و خم کردن نرده برای هر شخصی مقل آب خوردن خواهد بود. از بارز ترین معایب دیگر نرده شاخ گوزنی نوع جوش آن است که باید دو طرفه باشد اما برخی از تولید کننده ها از جوش یک طرفه با الکترود استفاده میکنند که از مقاومت خیلی پایینی برخوردار است.

خرید و سفارش بهترین حفاظ شاخ گوزني  از گروه صنعتی سی صاد

در تولید حفاظ دیواری سی صاد از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می‌شود، باکیفیت‌ترین نوع آهن، پودر رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار دادیم. تا بهترین حفاظ دیواری ، با بالاترین کیفیت به صورت کامل به دست مشتری برسد.

برای خرید حفاظ شاخ گوزنی می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، حفاظ مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید .برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

جهت ارتباط با واحد فروش و استعلام قیمت بهترین انواع نرده حفاظ آهنی ساختمانی

شماره همراه 0912500978

شماره همراه 09122343756

شماره تلفن ثابت دفتر  : 02186037823 -02186036586-02186037781-02188948940

برای دیدن نمونه کار و جهت سفارش بروز قیمت بهترین حفاظ روی دیوار و  بهترین درب ویلایی و سلطنتی ، حفاظ پنجره و  بالکن از طریق  واتساپ در ارتباط باشید .

, , , , , , , , , , , ,