درب ویلایی

22 ژوئن , 2022 درب ویلا

درب ویلایی

درب ویلایی

هویت و مهم ترین رکن اصلی یک مکان ، در وهله ی اول درب ورودی آن است ، که به  آن محیط جلوه و امنیت خاصی می بخشد. اهمیت به درب ورودی چهره ای اصیل تر و باشکوه تر را به ساختمان و یا ویلا شما خواهد داد و مطمئنا در زیباسازی چهره ی منطقه ی سکونت شما نیز نقش خواهد داشت.

مجموعه سی صاد در این مقاله به معرفی انواع درب ویلا ،کیفیت و خصوصیات هر یک از درب‎های ورودی می پردازد تا بتوانید بهترین و  مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع  را انتخاب کنید .

در ادامه با گروه سی صاد همراه باشید تا نحوه ی هویت بخشیدن به ویلا را از طریق انتخاب اصولی در مناسب بررسی کنیم.

درب ویلایی چیست

مهم ترین رکن اصلی و نمای یک ویلا که بیش از هر رکن دیگری خودنمایی می کند درب  آن است. این درب می تواند درب حیاط یا درب ورودی ساختمان باشد که با استفاده از انواع درب ، محیطی شیک تر خواهد شد و نمای آن با دیگر ویلا های مجاور تفاوت ظاهری  محسوسی خواهد داشت. برای انتخاب یک درب ویلایی مناسب نیاز است قواعد و اصولی را در نظر بگیرید.

نکات مهم برای انتخاب درب های ویلایی مناسب

  • توجه داشته باشید که درب حیاط را با توجه به سبک ساختمان و خانه های اطراف انتخاب کنید. به طور مثال برای نمای مدرن ، درب ویلایی مدرن و برای نمای کلاسیک ، درب ویلایی کلاسیک انتخاب کنید .
  •  هم چنین به سبک نمای ویلای و دکوراسیون داخلی  نیز دقت داشته باشید.
  • شرایط آب و هوایی منطقه ای که ویلا در آن قرار داردنیز باید مورد توجه قرار بگیرید .

انواع درب ویلایی

  • درب ویلایی کلاسیک
  • درب ویلایی مدرن
  •  درب ویلایی لوکس
  • درب ویلایی ساده یا خاص

درب کلاسیک

درب‌های ویلایی کلاسیک به عنوان درب سلطنتی نیز یاد می‌شود  که بهترین انتخاب برای درب ویلا و باغ هستند که علاوه‌بر زیبایی تاثیرگذار، از امنیت بالایی برخوردار هستند.استفاده از انواع این سبک کاملا به نوع سلیقه مشتری بستگی دارد. این سبک بیشتر مورد پسند افراد مسن یا خانواده ها است.

 

درب ویلایی

درب ویلایی کلاسیک

 

ویژگی های دربهای ویلایی کلاسیک عبارتند از :

  • در طرح درب ویلایی کلاسیک ، درب ویلا به صورت تاج دار ساخته می شود.
  • برای نمای انواع درب کلاسیک  بیشتر از  نمای سفید و طراحی چوبی استفاده می شود .
  • ایده درب ویلایی کلاسیک از فضا های سنتی و اصیل ایرانی سرچشمه گرفته شده است.
  • رنگ درب های کلاسیک معمولا  گرم بودن رنگ های قهوه ای و رنگ های طرح چوب  و ترکیبی از رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره است.

 گروه صنعتی سی صاد تمام تلاش خود را می‌کنند که با آخرین و به روز ترین طرحها، زیباترین درب ویلایی کلاسیک را تحویل مشتری دهد.

درب مدرن ویلایی 

درب ویلایی مدرن به شکل ساده و مینیمال است . این درب‌ها با طرح ساده و شیکی که دارند برای اکثر ویلاها انتخاب مناسبی هستند. از طرح و نقش درب ویلایی مدرن برای درب حیاط و درب ساختمان نیز استفاده می‌شود ، زیرا با وجود شکل های ساده  ،در عین حال  شیک طراحی می شوند.

 

درب ویلایی

درب ویلایی مدرن

 

در حال حاضر استفاده از درب ویلایی مدرن رواج بسیار زیادی داشته است و با رشد قابل توجهی همراه بوده است . ویژگی درب ویلایی مدرن عبارتند از :

  •  دارای طراحی شیک و ساده همراه با خطوط صاف افقی و یا عمودی
  • این نوع درب ویلا به دلیل سادگی و زیبایی طرفداران زیادی را دارد.
  • استفاده از متریال شیشه
  • مناسب برای درب حیاط یا ساختمان ها
  • تعرفه قیمت این نوع دربه برحسب نوع متریال  و عوامل به کار رفته بر اساس مترمربع یا کیلو گرم محاسبه می شود.

 درب  ساده 

درب ویلایی ساده انتخاب عموم افراد است و می تواند انتخابی کم ریسک و مناسب باشد . شرایط اقلیمی در نوع سازه درب ویلا تاثیر دارد. به عنوان مثال در شرایط آب و هوایی شرجی مثل مناطق شمالی کشور ایران ،استفاده از درب ویلایی چوبی متداول است. در مناطق دیگر در جنوب ایران، از درب های فلزی استفاده می شود.

 

 درب ویلایی

درب ویلایی ساده

 

 درب لوکس

درب ویلایی لوکس ویا درب  فرفورژه با زیبا بودن و شکل عالی طرفداران بسیاری دارد .درب فرفورژه یکی از لوکس ترین انواع درب لوکس است . این نوع درب‌ ها بیشتر به عنوان یک درب پارکینگی لوکس برای ویلا ها کارآمد دارند. طرح های این نوع درب از اشکال هندسی و خطوط موازی افقی و عمودی تشکیل می شود.

درب ویلایی

درب ویلایی لوکس

خرید و سفارش بهترین درب ویلایی از گروه صنعتی سی صاد

در تولید درب ویلایی سی صاد ، از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می‌شود، باکیفیت‌ترین نوع آهن، رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار دادیم تا بهترین درب های ویلایی را با بالاترین کیفیت و قیمت به دست مشتری برسانیم .

برای خرید درب حیاط ، باغ می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید .برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت درب ویلایی، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

جهت ارتباط با واحد فروش و استعلام قیمت بهترین انواع درب ساختمانی

شماره همراه 0912500978

شماره همراه 09122343756

شماره تلفن ثابت دفتر  : 02186037823 -02186036586-02186037781-02188948940

برای دیدن نمونه کار و جهت سفارش بروز قیمت بهترین حفاظ روی دیوار و  بهترین درب ویلایی و سلطنتی ، حفاظ پنجره و  بالکن از طریق  واتساپ در ارتباط باشید .

, , , , , , , , , , , , , ,