درب الیزه

23 ژوئن , 2022 درب الیزه

درب الیزه

درب الیزه

درب الیزه یکی از درب های بسیار معروف و زیباترین درب فلزی فرفورژه به حساب می آید. امروزه شرکت های زیادی نسبت به تولید و ساخت درب های الیزه اقدام کرده اند .درب ورودی از نوع الیزه به محیط جلوه و امنیت خاصی می بخشد و چهره ای اصیل تر و باشکوه تر را به ساختمان شما خواهد داد .  با گروه صنعتی سی صاد همراه باشید، تا بتوانید بهترین ، مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع درب الیزه فرفوژه را انتخاب کنید .

درب  الیزه چیست

درب فلزی یکی از ایمن‌ترین و مقاوم‌ترین درب ساختمان، پارکینگ و ویلا به حساب می آید و با توجه به مقاومت آهن  ،این مقاومت سبب می‌شود تا این درب‌ها بدون نیاز به نگهداری و تعمیر تا سالیان سال سالم بمانند و امنیت ویلای شما را برای همیشه حفظ می‌کند.درب فرفوژه جزو درب های فلزی لوکس در ایران می‌باشد که معروف‌ترین درب فلزی تولید شده درب الیزه است.

درب ، ساختمان ، ویلا و هر محیطی که ساکن آن هستید ، اولین چیزی است که قبل از ورود توجه مهمانان را به سمت خود جلب می‌کند.  جنس و امنیت، مدل و طرح درب  نیز نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه شما دارد. درب های الیزه با طراحی با شکوه خود نمای مکان زندگی شما را دو چندان می کند . درب الیزه را می‌توان در طرح و مدل‌های متفاوت سفارش داد.

تاریخچه

زیبایی درب ویلایی الیزه که نمونه ابتدایی آن از روی درب کاخ الیزه می‌باشد که یک درب بزرگ و با شکوه است. از خصوصیات این درب آهنی داشتن یک تاج زیبا و بزرگ در قسمت بالای درب است. خم های شیک که از کناره ها به سمت وسط کشیده شده است در وسط درب مدرن الیزه دارای دو گوشواره نیم دایره مانند است که همانند شاخه های یک درخت در باد در حال پیچش است. قطعات پیچ دار فلزی فرفوژه شکوه خاصی به این درب سلطنتی داده است.

درب فرفورژه

فروش درب فرفورژه الیزه

در واقع این مدل درب فرفوژه الیزه  بی همتا نماد دریا داران و جنگ های فرانسه در عصر قدیم بوده است، که در طراحی این درب ویلایی نماد دریا در فرفوژه ها مشخص گردیده، و کشتی بادبانی که در تاج این درب ویلایی وجود دارد نماد جنگ های سربازان و دریا نوردان فرانسه ی قدیم را به رخ می‌کشد. رنگ اولیه این درب حیاط الیزه سیاه بوده و بعد از چندین بار تخریب وآسیب دیدن این درب رنگ آمیزی و ترمیم مجدد در این زمان به رنگ طلایی آمیخته شده است .

تولید درب فلزی فرفورژه الیزه

در گروه صنعتی و تولیدی سی صاد،تولید درب فلزی فرفورژه الیزه ،درب تک لنگه فرفوژه با سایر درب های آهنی تفاوتی ندارد. در درب های تک لنگه فرفوژه ای (درب یک لنگه فلزی دست ساز) که از یک سمت لولا می‌شوند دوام درب به دلیل ساختار یک تکه چهار چوب بیشتر از درب های دو لنگه است.

 

درب فرفورژه الیزه

خرید درب فرفورژه الیزه

درب طرح دو لنگه فرفوژه یکی از مرسوم ترین انواع درب حیاط و درب پارکینگ که در ایران کاربرد فراوانی دارد درب مدل دو لنگه است. در همین راستا گروه صنعتی سی صاد که تولید کننده درب های فلزی فرفوژه است نیز انواع مختلفی از درب دو لنگه را با قطعات فرفوژه طراحی و تولید کرده است. انواع مختلفی از درب دو لنگه فلزی در طی سالیان گذشته طراحی و روانه بازار شده است. استفاده از درب دو لنگه برای ساختمان های شمالی و تاج دار بیشتر توصیه می‌شود. برای ساختمان‌هایی که از درب های فلزی تاج دار استفاده می‌کنند انواع طرح‌ها و تدابیری اندیشیده شده تا هم نما و هم ارتفاع برای عبور ماشین های باری هم زمان رعایت شود.

صنایع فلزی سی صاد در حال حاضر یکی از برترین برندها در طراحی تخصصی و اجرا دقیق انواع درب فلزی فرفورژه الیزه و حفاظ است.

خرید و سفارش بهترین درب فرفورژه الیزه از گروه صنعتی سی صاد

در تولید درب ویلایی سی صاد ، از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می‌شود، باکیفیت‌ترین نوع آهن، رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار دادیم تا بهترین درب های ویلایی را با بالاترین کیفیت و قیمت به دست مشتری برسانیم .

برای خرید و سفارش  درب فرفورژه الیزه از گروه صنعتی سی صاد می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید .برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت ، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

جهت ارتباط با واحد فروش و استعلام قیمت بهترین انواع درب ویلایی و ساختمانی

شماره همراه 0912500978

شماره همراه 09122343756

شماره تلفن ثابت دفتر  : 02186037823 -02186036586-02186037781-02188948940

برای دیدن نمونه کار و جهت سفارش بروز قیمت بهترین حفاظ روی دیوار و  بهترین درب ویلایی و سلطنتی ، حفاظ پنجره و  بالکن از طریق  واتساپ در ارتباط باشید .

, , , , , , , , , , , , , , ,