درب سلطنتی

23 ژوئن , 2022 درب سلطنتی

درب سلطنتی

درب فلزی سلطنتی

 درب فلزی سلطنتی با نماهای برجسته و فرورفته رخ نمایی می کند ، به همین دلیل برای اکثر کاخ ها و مکان های با شکوه بیشتر از  دربسلطنتی با ظرافت استفاده می شود.

علاوه بر جنس و امنیت، مدل و طرح درب نقش بسیار مهمی در زیبایی ساختمان دارد. درب سلطنتی در طرح‌ و مدل‌های بسیاری تولید می‌شود که از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و کی از  بهترین  و شکیل ترین انتخاب برای درب‌های منازل  هستند.

خرید درب سلطنتی

درب سلطنتی در گروه صنعتی سی صاد ساخت و نصب می شود. درب  دست ساز سلطنتی مدرن را از سی صاد بخواهید. انواع درب حیاط ساختمان از مدل ساده تا طرح دار، کلاسیک ، سلطنتی ، مدرن و .. را می توانید از کارشناسان ما بخواهید. با توجه به اینکه درب حیاط اولین گذرگاهی است که بینیده به آن برخورد می کند و آن را می بیند، بنابراین در انتخاب درب ویلایی شیک و لاکچری دقت کنید. شما باید متناسب با سایر عناصر موجود در دکوراسیون خارجی اقدام به خرید درب نمایید.

 

درب سلطنتی

درب فلزی سلطنتی

 

 

خرید و سفارش بهترین درب فلزی سلطنتی از گروه صنعتی سی صاد

در تولید درب  فلزی سلطنتی  سی صاد از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می‌شود، باکیفیت‌ترین نوع آهن، پودر رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار دادیم. تا بهترین درب ها، با بالاترین کیفیت به صورت کامل به دست مشتری برسد.

برای خرید اینترنتی درب سلطنتی می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، حفاظ مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید .برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

جهت ارتباط با واحد فروش و استعلام قیمت بهترین انواع درب ساختمانی

شماره همراه 0912500978

شماره همراه 09122343756

شماره تلفن ثابت دفتر  : 02186037823 -02186036586-02186037781-02188948940

برای دیدن نمونه کار و جهت سفارش بروز قیمت بهترین حفاظ روی دیوار و  بهترین درب ویلایی و سلطنتی ، حفاظ پنجره و  بالکن از طریق  واتساپ در ارتباط باشید .

, , , , , , , , , ,