حفاظ بوته ای

29 ژوئن , 2022 وبلاگ

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای ، نوعی از حفاظ های خاردار می باشد که بر روی سر در ساختمان ها و دیوار ها استفاده می شود.انسان ها همواره در هر مکانی، نیازمند امنیت و حفاظت از محل زندگی خود هستند و یکی از روش مطمئن برای بالا بردن حریم شخصی و جلوگیری از ورود سارقین ،نصب انواع حفاظ ساختمان است. امروزه از حفاظ دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته خاری ، حفاظ نیزار، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزاری و … استفاده می گردد. در این مقاله به بررسی و کاربرد حفاظ بوته ای می پردازیم ، این مقاله را حتما تا آخر بخوانید تا با  نرده بوته ای و ویژگی های فنی آن آشنا شوید و بتوانید برای امنیت ساختمان خود انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

حفاظ بوته ای چیست ؟

برای افزایش ضریب امنیت ساختمان ،محل زندگی ،کارنصب حفاظ ساختمان امری مهم و ضروری است.حفاظ بوته ای که یکی از بهترین انواع حفاظ دیواری جهت تامین امنیت است .پیچیدگی شاخه ها و تیزی زیاد نوک آن در عین زیبایی و داشتن نمای نمای فوق العاده غیر قابل عبور است  و تجربه ای بسیار تلخ برای سارقان خواهد بود.

در شهرهای بزرگ، به غیر از مشکلات ورود سارقان منازل، مشکلات دیگری نیز وجود دارند.  این حفاظ  به گونه‌ای ساخته می شود که حیوانات یا انسان ها نمی‌توانند روی دیوار قرار گرفته و در کنار حفاظ یا روی آن بایستند، یا  حتی از روی دیوار ساختمان عبور کنند ، به همین  دلیل است که به شکل چشمگیری برای  امنیت بالا ساختمان استفاده می گردد.

حفاظ دیواری بوته ای

حفاظ بوته ای

نام‌گذاری این نوع حفاظ فلزی براساس شکل ظاهری آن‌ صورت گرفته  است ، البته  این حفاظ  را با نام‌های دیگری مثل حفاظ  خاری و حفاظ خارپشتی می شناسند.  این حفاظ ، جز نسل جدید حفاظ دیوار حیاط است. تراکم متداول نرده محافظ بوته ای  از 7 تا 13 ردیف در طول دو متر را شامل میشود.

ویژگی حفاظ  دیواری بوته خاری

حفاظ خارپشتی اکثرا برای دیوار منازل و دیوار ساختمان‌هایی که فضاهای باز مانند حیاط یا بالکن، به دلیل تراکم و استحکام زیاد ، زیبایی، امنیت بالا، نصب سریع ، قابلیت ساخت جهت انواع اندازه و تراکم دلخواه به کار می‌رود . این نرده حفاظ با رنگ‌های متنوع و با توجه به رنگ نما و درب و پنجره های ساختمان، رنگ آمیزی و با قیمت مناسب نصب می‌شوند.

قیمت نرده بوته ای

قیمت حفاظ خاری دارای یه سری مشخصات فنی است که هرکدام در تعیین قیمت نقش دارند. از جمله :

  • تراکم (تعداد ردیف در هر شاخه)
  • تعداد
  • نوع رنگ‌آمیزی
  • روش جوشکاری
  •  ارتفاع نرده ( 70 تا 100 سانتی متر)
  • ابعاد و اندازه
 حفاظ بوته ای 

قیمت حفاظ بوته ای 

 

خرید و سفارش بهترین حفاظ  خاردار از گروه صنعتی سی صاد با  بهترین متریال‌های ممکن ، باکیفیت‌ترین نوع آهن، پودر رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار داده است ، تا بهترین نرده بوته خاری با بالاترین کیفیت به صورت کامل به دست مشتری برسد. برای خرید اینترنتی حفاظ دیوار می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، حفاظ مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید تا خرید از تولید کننده بدون واسطه  را با تضمین کیفیت و قیمت تجربه کنید .

, , , , , , , , , , , , , , ,