نرده فلزی راه پله

7 جولای , 2022 وبلاگ

نرده فلزی راه پله

 نرده فلزی راه پله

امروزه در بخش مختلف خانه و ساختمان ها برای ایجاد امنیت از حفاظ و نرده استفاده می شود ، زیرا امنیت در  مکان های مختلف به خصوص خانه ها از اهمیت خاصی برخوردار است و باید بدانید یکی از معیار های مهم هر خانه ای امنیت آن است.  انواع نرده حفاظ   علاوه بر ایجاد امنیت بالا، به منازل زیبایی  خاصی نیز می بخشد.

نرده حفاظ راه پله

یکی از اصلی ترین ویژگی های ایمنی راه پله نرده ها هستند که به جلوگیری از سقوط و آسیب  دیدن کمک می کنند. نرده راه پله را می توان از مواد مختلفی مانند فلز، چوب یا شیشه ساخت تا جلوه های بصری متفاوتی را ایجاد کنند و به منازل زیبایی خاصی ببخشند ، نوع نرده راه پله استفاده شده بر ظاهر راه پله نیز تاثیر می گذارد.

نرده حفاظ مانعی است که از افتادن افراد از کنار پله ها جلوگیری می کند.  بهترین نرده راه پله  از مقاومت  بالایی برخوردار است و باید آنقدر محکم باشد که در صورت افتادن یا فشار دادن شخصی در برابر شکستن آن مقاومت کند.

نرده راه پله

نرده فلزی راه پله

نرده ها همچنین می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند و می توانند به سبک های مختلف از یک سری پایه های عمودی ساده که یک نرده را تشکیل می دهند تا نرده های کابلی مدرن طراحی و ساخته شوند .

بهترین متریال برای ساخت نرده پله چیست؟

استفاده از بهترین متریال برای نرده راه پله بسته به محیط راه پله و ظاهر مورد نظردارد. فلزات، مانند فولاد، آلومینیوم و آهن فرفورژه، انتخاب های محبوبی برای محیط های تجاری و صنعتی و محیط های معاصر هستند، جایی که چوب ظاهر کلاسیک تری را ارائه می دهد. هنگامی که نمای فراتر از نرده مهم است، اغلب از شیشه نیز استفاده می شود.

نرده راه پله فلزی

نرده راه پله فلزی ساده  ، فلز یک ماده محبوب برای  ساخت نرده های راه پله  برای پله های خروجی تجاری و راه پله های صنعتی است.
 همچنین فولاد  بهترین ماده برای رشته های راه پله است. برای جلوگیری از زنگ زدگی، اغلب از فولاد گالوانیزه یا ضد زنگ استفاده می شود. فولاد گالوانیزه با روی پوشش داده می شود تا از آسیب مواد خورنده به فولاد زیر جلوگیری شود.  و موادی مثل کروم، نیکل، نیتروژن و مولیبدن به فولاد ضد زنگ اضافه می شود تا فلز در برابر خوردگی مقاومت کند.

کاربرد نرده فلزی راه پله

نرده های راه پله  فولادی تقریباً در هر محیطی قابل استفاده هستند. نرده فولادی با روکش پودری یا گالوانیزه یک انتخاب محبوب برای کاربردهای صنعتی پیش ساخته پله است که در آن سایر اجزای پله ها از فولاد ساخته شده اند. برای خانه ها و فضاهای تجاری، نرده های فولادی ضد زنگ ظاهری شیک و مدرن را ارائه می دهند.

نرده های فولادی ضد زنگ را می توان با نرده های ساخته شده از مواد دیگر مانند شیشه برای ایجاد یک طراحی مدرن استفاده کرد.

از نرده های فولادی می توان در تنظیمات مختلف از جمله صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده کرد. هنگام استفاده در محیط های صنعتی، نرده های فولادی عملکرد بیشتری دارند. در منازل و ادارات، نرده های فولادی ضد زنگ خطوط تمیز و ظاهری معاصر را ایجاد می کنند. آنها را می توان با انواع مواد نرده مانند چوب برای ایجاد جلوه دلخواه استفاده کرد.

 مزایا و معایب نرده فلزی فولادی

  • فولاد یک فلز  بسیار قوی است و به دلیل دوام آن شناخته شده است و آن را به یکی از امن ترین مواد برای استفاده برای نرده ها و نرده ها تبدیل می کند.
  • فولاد را می توان با پوشش های پودری و رنگ های مایع و پرایمرها برای بهبود عملکرد پوشش داد.
  • فولاد گالوانیزه و ضد زنگ نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد و می توان آن را با اسفنج و مواد شوینده ملایم تمیز کرد.
  • شست وشوی آسان
  • ضد ضربه و مقاوم
  • فولاد یک ماده همه کاره و مقاوم در برابر آب و هوا است که می تواند در داخل یا خارج استفاده شود.
  • در گرمای شدید، فولاد می تواند کمانش و ضعیف شود.
  • نرده های فولادی می توانند گران تر از مواد دیگر مانند چوب باشند.
  • نصب فولاد نیز به دلیل وزن سخت است و برای انجام تنظیمات در محل نیاز به تجهیزات خاصی دارد.

قیمت نرده فلزی راه پله

قیمت نرده فلزی راه پله ،  نسبت به نرده استیل و چوبی به صرفه تر است و علاوه بر قیمت مناسب،  از استحکام و دوام بالاتری بهره مند است .

پس بهترین گزینه و انتخاب برای حفاظت از محیط باز و حیاط استفاده از نرده فلزی می باشد. اما باز هم قیمت نرده فلزی  ه موارذ زیر بستگی دارد :

  • جنس اهن
  • نوع نرده فلزی
  • پیچیدگی نرده
  • نصب نرده فلزی ( تعداد اتصالات و جوش ها، پیچیدگی نصب نرده فلزی، فاصله محل حضور نصاب تا محل نصب نرده فلزی )

 

گروه صنعتی سی صاد تولید نرده فلزی راه پله در همه مکان ها به صورت دقیق و استاندارد و با متریال مناسب انجام می دهد.

برای خرید اینترنتی درب فرفورژه می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، حفاظ مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید .برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

اگر تصمیم به خرید ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت نرده راه پله  دارید با  ما تماس بگیرید تا ضمن اطلاع از قیمت روز نرده فرفورژه ، فلزی و ….از نحوه تهیه آن با ارزان‌ترین قیمت ممکن مطلع شوید.

, , , , , , , , , , , , , ,